Thailand 2015

Thailand

Bangkok, 2-11-2015

Sawadee Khup/Kha allemaal!

In deze travel blog al onze avonturen tijdens onze reis in Thailand.

De reis naar Thailand was al vrij heftig, 11,5 uur vliegen met een rechtstreekse vlucht via Thai Airways. Gelukkig geen vertraging gehad.

Eindelijk aangekomen in Bangkok en dan nog een lange file naar het hotel. Leuk dat we een privé taxi die ons naar het eerste hotel bracht.

Bangkok was een Shock! Beeld je in, een stad vol met elektriciteitsdraden die bijna de grond raken. Overal verkeer en dan nog maar te zwijgen over de luchtvervuiling die daar is. Op elke hoek van de straat eetkraampjes waar je nauwelijks durft te eten. Een echte belevenis om door de stad te rijden. Iets wat je niet meteen inbeeld aan een reis naar Thailand.

Aangekomen aan het hotel centraal in Bangkok.

Na even wachten op onze kamer in het hotel konden we dan eindelijk even ons opfrissen en onze gids ontmoeten genaamd Mon die ons wegwijs maakte in Bangkok en de do's en dont's van thailand vertelde.